Post by hurdmenverstimbblic on Mar 12, 2022 18:23:57 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Survivors: Match 3・Lost Island ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Survivors: Match 3・Lost Island IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ onbeperkt geld hacken ▞▞▞
▞▞▞ Survivors: Match 3・Lost Island 2022 version ▞▞▞
Concept is geweldig. 3 x met juwelen getooide games voor elk ding is gewoon te veel. Ik verveelde me vrij snel omdat ik niet verder kon.
leuk spel helemaal uitgespeeld alleen jammer dat je niet op het cruiseschip kan komen om verder te gaan met het spel
Is oke
Minigames zijn waardeloos... Ik hou niet van candy crush-spellen en deze heeft hetzelfde spel voor het voltooien van belangrijke taken. Totaal verpest mijn humeur voor het spelen van dit spel. Afgezien hiervan was het verhaal leuk en was het spelen eenvoudig. Maar zoals ik je al zei, snoep verliefd op verloren eiland😔... Waarom...
Oorspronkelijk vond ik het spel leuk, maar de edelsteenpuzzels zijn belachelijk. Het ligt voor de hand om mensen edelstenen te laten kopen om de puzzels te omzeilen. Sommige zijn bijna onmogelijk als je geen edelstenen of hulpitems gebruikt. Ik ging letterlijk van de eerste set edelsteenpuzzels, opende een deur, pakte een item en ging toen naar een andere set edelsteenpuzzels... 5 van hen.. met?Het duurde 2 dagen voordat ik een geluksset kreeg. Mijn beoordeling ging naar 1 ster en zou 0 zijn als ik kon. Dit is duidelijk een manier om te proberen het P2W te maken
Wel leuk
Blijft leuk speel het nu voor de 4e x
Sommige levels zijn te moeilijk om te voltooien. Ik overweeg om de installatie ongedaan te maken, omdat ik al een paar weken op één niveau heb verspild. In het begin was het erg vermakelijk voor mij, wat ik leuk vind. Een keer betaald. Maar niet meer. Zou leuk zijn om dagelijkse inlogbeloningen te krijgen, maar geen.
Survivors: Match 3・Lost Island Sarguzasht wrwc
beste tijdmoordenaar. goede grafiek. ik hou gewoon van dit spel. maar de puzzelrondes moeten worden verkleind.
De puzzels zijn veel en veel te moeilijk wanneer je het spel wil spelen zonder diamanten, dat verpest meteen het spel, terwijl het er voor de rest juist allemaal zo leuk uit ziet.
Bovenkant
ik speelde dit spel altijd en besloot het opnieuw te installeren, alleen om te ontdekken dat ik het niet leuk vind hoe de match drie ge eruit ziet. het zag er vroeger zo elegant uit. Nu worden de kleuren te gek! Ben aan het de-installeren.
Tot nu toe zo goed, maar het is irritant dat je verschillende matchgames moet doorstaan om maar één actie te doen, ik wou dat we de items konden krijgen die we nodig hebben en ermee klaar zijn
Ik heb de game uitgespeeld. Beste game ooit, geen klachten, maar hoe snel zal het scheepsniveau klaar zijn. Als het zo lang duurt, wordt het saai
Survivors: Quête · île déserte Aventure cies
Goed spel, maar zo vaak aanwijzing dat de video niet in staat was om het vereiste object te spelen was niet in het spel en je hebt het spel verwijderd, net als anderen, waarom? Doet gamemaker dit?
In het begin vond ik het leuk om dit spel te spelen, maar ik zit nu al ongeveer 3 maanden vast aan het puzzelspel 'ingrediënten aan cirkel toevoegen' omdat de blasters blijven afgaan en het level niet kunnen voltooien, wat ik ook probeer. Het komt op het punt dat ik het spel ga verwijderen. Het heeft geen zin om iets te spelen als je niet verder kunt. Sorteer het probleem en ik zal mijn beoordeling wijzigen.
Deze game zit vol met avonturen, maar 5 keer met juwelen spelen om een level te wissen, is de opwinding teniet doen en frustreert me als speler. Ik hou van het spel, dus overdrijf het alsjeblieft niet. edit: het trekt nu niet omhoog na het laden bij het starten
Spel op pc werkt niet naar behoren gespeeld op pc ging naar de crashsite nadat ik in de ondergrondse basis was en speelde dus de crashsite een tijdje na de crashsite, mijn stomme computer sloot het automatisch en wanneer ik terug ga naar het spel, ga ik terug naar laatste niveau van underground base ik heb dat 4/5 keer gespeeld en ik ben het beu, dus speel nu op mijn tablet, dus ik bid dat het hier niet gebeurt, het kostte me weken om de tweede keer op de crashsite te komen, dus ik f.. koning haat spel wil compensatie
Leuk spel maar erg moeilijk om edelstenen te verdienen. Hoe edelstenen te verdienen. Geef minstens één keer per week edelstenen in onze dagelijkse beloningen om door te spelen, anders wordt het moeilijk.
Mahjong Solitaire - Master Друштвене игре nvwo
Zeer goede game geniet ervan urenlang te spelen, maar nu zal de game niet laden, zelfs niet om mijn oude save terug te krijgen of in feite helemaal niet te laden zodra ik bij de vuurtoren ben
Survivors: Match 3・Lost Island სათავგადასავლო cjnc
Survivors: Match 3・Lost Island Sarguzasht qdv
Moeilijk te vinden items in het spel spel helpt niet bij het lokaliseren van dingen spel is erg traag
Puzzels duren echt lang en als je niet haalt krijg je maar 1 kans en daarna moet je over beginnen ook als je 5 van die puzzels moet doen.. dit is niet te doen
Dit spel is te moeilijk om te spelen zonder veel geld uit te geven. Anders zou het een beetje leuk zijn. Het avontuurgedeelte is goed, maar de match 3 dwingt tot overmatige uitgaven. Ik hou van het verhaalgedeelte van het spel, maar haat het match 3-gedeelte dat zo moeilijk is, je kunt de stomme match 3 niet voltooien, behalve als je veel geld uitgeeft om te kopen genoeg om af te ronden. Ik zal dit spel een keer kopen als je het match 3-gedeelte verwijdert. Ik zit vast bij de brug en kan niet voltooien. Een schande.
Tijdens het spelen van dit spel verbruikt het volledige gegevens, d.w.z. 1 GB gedurende slechts 30 minuten. Alle data verbruiken alleen voor deze game. Op alle manieren slaat het spel toe. Vrienden Als je dit spel 30 minuten speelt, zijn je gegevens van 1 GB alleen voor dit spel verdwenen.
Geweldig
Puzzels worden soms te moeilijk gemaakt... Ik probeer je te dwingen edelstenen te gebruiken... Geen edelstenen, dus je moet kopen. verdrietig
Echt een leuk spel!! en verslavend
Leuk spel, net begonnen met spelen, maar het is jammer dat je uiteindelijk geld moet uitgeven om verder te komen in het spel.
Leuk om tijd over te slaan
Ik HAAT de stomme puzzels die zo vaak opduiken, het zou een beter spel zijn zonder hen. Ik zit momenteel vast, want de puzzel stopt niet met matchen nadat ik de puzzel heb uitgespeeld. Dit duurt al 10 minuten. nu.. Ik wil niet forceren, want dan zou ik de puzzels opnieuw moeten doen.. Ugghhh.
Werkt niet eens
Geweldig spel tot nu toe. iets is moeilijk te vinden, maar zolang je patiënten hebt, komt het goed.
Ik ben dol op dit spel Ik moest opnieuw beginnen mijn fout kan voor mijn leven mijn gebruikersnaam niet onthouden of inloggen heb alles geprobeerd, maar maak je geen zorgen, begon opnieuw vanaf het begin, maar hou van dit spel bedankt
Best cool spel. Ik hou van het concept. Was een beetje geïrriteerd toen ik ontdekte dat de app voornamelijk een match-3-game was, er zijn er veel te veel van en als je continu moet stoppen, wordt het repetitief en saai. Iets anders proberen? Of een ander soort puzzel?
Super gaaf spel blijf maar spelen 👍👍👍👍
Was leuk maar na veel te hebben gespeeld is het niet meer te doen. De minigames doen het en zijn niet meer haalbaar. Zone van de gespendeerde tijd
Geweldig spel tot nu toe, zeer veelzijdig!
Leuk spel.
Moest het spel volledig herstarten kon geen patch krijgen om de problemen op te lossen.
Kan lange tijd niet spelen, tenzij je meer kristallen koopt, zou meer kristallen moeten krijgen voor elke voltooide taak, want je moet kristallen betalen voor elke kleine actie die niet cool is. Ik zal waarschijnlijk de installatie ongedaan maken.